Atenció i suport social. El camí de la intervenció a lÆacompanyament

Atenció i suport social. El camí de la intervenció a lÆacompanyament

Editorial:
Uoc editorial
EAN:
9788490291498
Año de edición:
Materia
ECONOMIA Y EMPRESA
ISBN:
978-84-9029-149-8
Páginas:
238
Encuadernación:
LIBRO EN OTRO FORMATO
Idioma:
CATALAN
Ancho:
200
Alto:
300
Disponibilidad:
DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días..)
Colección:
MANUALES

Descuento:

-5%

Antes:

22,00 €

Despues:

20,90 €
IVA incluido
Comprar

Aquest text es planteja l'abordatge dels reptes i models innovadors que permeten desenvolupar accions d acompanyament en els processos en els quals hi ha persones en situació de dependéncia. Es per aixó que en aquests materials docents hi trobarem diverses oportunitats per fer  una reflexió constant sobre la complementarietat necessária entre intervenció i acompanyament, entre l'atenció i el suport. De fet, l'acompanyament i el suport són dos conceptes que donen més espai a la  persona per tal que pugui triar i potenciar la seva autonomia i autodeterminació personals, mentre que l'atenció i la intervenció representen una manera de treballar més directiva per part dels professionals de l'educació i els ámbits socials. Som, doncs, davant l'oportunitat de conéixer a fons els nous paradigmes teórics que fonamenten els processos d'acompanyament, des d'una perspectiva de la innovació social i que ens ha de permetre dur a terme la nostra tasca diária amb uns criteris centrats cada vegada més en la persona, en les  seves eleccions i en la seva capacitat d'autodeterminació personal.

Materia en Giner Papeleria

  • PERSONAL BRANDING PER L'AZIENDA -5%
    Titulo del libro
    PERSONAL BRANDING PER L'AZIENDA
    Centenaro, Luigi;Zanella, Silvia
    Hoepli
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)

    19,90 €18,91 €

  • El mito del emprendedor -5%
    Titulo del libro
    El mito del emprendedor
    Michael E. Gerber
    Paidos
    La primera parte de este libro está destinada a desmontar los mitos que giran alrededor de la puesta en marcha...
    No disponible

    20,00 €19,00 €

  • DIVULGACIÓN CIENTÍFICA Y FUNCIÓN SOCIAL EN LAS UNIVERSIDADES -5%
    Titulo del libro
    DIVULGACIÓN CIENTÍFICA Y FUNCIÓN SOCIAL EN LAS UNIVERSIDADES
    Vivas Moreno, Agustín;Parejo Cuéllar, Macarena
    Piramide
    La universidad tiene un compromiso con la sociedad y, por eso, ha de buscar canales a través de los cuales tra...
    No disponible

    17,50 €16,63 €

  • Responsabilidad social corporativa -5%
    Titulo del libro
    Responsabilidad social corporativa
    Vidal Martinez, Isabel
    Fundacion confemetal
    El debate sobre la Responsabilidad Social Corporativa (RSC) ha ido tomando un lugar privilegiado en la agenda d...
    No disponible

    21,00 €19,95 €

  • Habemus marketing -5%
    Titulo del libro
    Habemus marketing
    Fabrizio, Juan
    Colex
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)

    16,00 €15,20 €

Uoc editorial en Giner Papeleria