La voluntat de comunicar, objectiu de les aules de llengües

La voluntat de comunicar, objectiu de les aules de llengües

Editorial:
Uoc editorial
EAN:
9788497884624
Año de edición:
Materia
ECONOMIA Y EMPRESA
ISBN:
978-84-9788-462-4
Páginas:
322
Encuadernación:
LIBRO EN OTRO FORMATO
Idioma:
CATALAN
Ancho:
200
Alto:
300
Disponibilidad:
No disponible
Colección:
MANUALES

Descuento:

-5%

Antes:

29,00 €

Despues:

27,55 €
IVA incluido
Avisar disponibilidad

Aquesta obra és fruit de les Jornades que la Cátedra de multilingüisme  Linguamón-UOC va organitzar a l'Institut d'Estudis Catalans el marÇ de 2007 amb l'objectiu d'identificar quines práctiques d'aprenentatge permeten desenvolupar la voluntat de comunicar en una segona llengua. Per a la Cátedra de Multilingüisme Linguamón-UOC, la conveniéncia de fer aquell intercanvi d'estudis i experiéncies era evident: el model "Willingness To Communicate" (WTC, o VdC en catalá) desenvolupat, entre d'altres, per Peter MacIntyre (que hi va participar), identifica  i estructura les variables que influeixen en la voluntat de comunicar  en una L2. A més, el moment de les politiques educatives a l'área de llengua catalana era i encara és especialment adequat per emprendre aquesta mena d'accions, no sols per la situació social de contacte lingüístic, sinó també per la creixent diversitat lingüística de la societat -i per tant de la població escolar- i per les necessitats que  plantegen les polítiques educatives que es proposen l'objectiu de proporcionar una competéncia trilingüe als estudiants. Un dels objectius que els participants en aquelles jornades van considerar convenients fou precisament la preparació i l'edició d'un recull de documents teórics i práctics sobre el desenvolupament dels factors que  influeixen en la voluntat de comunicar en els processos d'aprenentatge d'una L2. D'aquí sorgeix el llibre que ara veu la llum.

Otros libros del autor en Giner Papeleria

Materia en Giner Papeleria

  • 250 frases y experiencias sobre las bolsas de valores -5%
    Titulo del libro
    250 frases y experiencias sobre las bolsas de valores
    Eduardo José Menéndez Alonso
    Gestion 2000
    La Bolsa de valores ha sido objeto de estudio desde diferentes puntos de vista. 250 Frases y Experiencias sobre...
    No disponible

    14,94 €14,19 €

  • La comunicació corporativa -5%
    Titulo del libro
    La comunicació corporativa
    Morató, Jordi
    Uoc editorial
    Conceptes com imatge i identitat, reputació o responsabilitat social corporativa giren de fa temps al voltant ...
    No disponible

    9,90 €9,41 €

  • Cambio estructural en África -5%
    Titulo del libro
    Cambio estructural en África
    Nº 951
    Lopes, Carlos
    La catarata
    Este es un libro que cuestiona las narrativas tradicionales sobre el continente. Los debates sobre el desarroll...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días..)

    22,00 €20,90 €

  • La accesibilidad de los contenidos web -5%
    Titulo del libro
    La accesibilidad de los contenidos web
    AA.VV
    Uoc editorial
    Internet ha dado un nuevo sentido al término contenidos. Los contenidos han cobrado un nuevo valor, mayúsculo...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días..)

    8,00 €7,60 €

  • CALIDAD EN EL SERVICIO A LOS CLIENTES
    Antiguo
    -5%
    Titulo del libro
    CALIDAD EN EL SERVICIO A LOS CLIENTES
    KEITH DENTON D.
    Ediciones díaz de santos
    'La calidad en el servicio a los clientes' es una obra dedicada a la brillantesimplicidad con que las empresas ...
    DISPONIBLE (Entrega en 3-4 dias)

    22,00 €20,90 €

Uoc editorial en Giner Papeleria