Literatura al Llibre de Meravelles

Literatura al Llibre de Meravelles

Editorial:
Uoc editorial
EAN:
9788497887069
Año de edición:
Materia
ECONOMIA Y EMPRESA
ISBN:
978-84-9788-706-9
Páginas:
180
Encuadernación:
LIBRO EN OTRO FORMATO
Idioma:
CATALAN
Ancho:
200
Alto:
300
Disponibilidad:
DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días..)
Colección:
MANUALES

Descuento:

-5%

Antes:

17,00 €

Despues:

16,15 €
IVA incluido
Comprar

El volum que teniu a les mans está dedicat al Llibre de meravelles (1288-1289) de Ramon Llull (Palma de Mallorca, 1232-1316). Es un estudi de conjunt sobre el context en qué va ser escrit el Llibre de Meravelles i sobre els seus fonaments estilístics. D'una banda, s'ha relacionat l'obra amb els seus possibles referents literaris, filosófics i enciclopédics. I d'una altra, s'ha analitzat la disposició dels continguts i de la trama del text amb la finalitat d'aïllar els elements que conformen i caracteritzen l'estil de la seva  original i personal expressió literária.

Materia en Giner Papeleria

  • HUMAN RETAIL -5%
    Titulo del libro
    HUMAN RETAIL
    MARCOS ÁLVAREZ
    Profit
    Ganar los corazones y las mentes de las personas que venden, es la ruta más eficaz para ganar los corazones y ...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)

    19,85 €18,86 €

  • ¡Cabreaos! -5%
    Titulo del libro
    ¡Cabreaos!
    Malagon, Jose
    Deusto
    La mejor forma de sobrellevar la crisis es riéndose de ella. En este libro, elconocido humorista gráfico Mala...
    No disponible

    14,00 €13,30 €

  • Fondi speculativi -5%
    Titulo del libro
    Fondi speculativi
    Steven, Drobny
    Hoepli
    No disponible

    32,00 €30,40 €

  • Trattato di Private Banking e Wealth Management - Vol. 3 -5%
    Titulo del libro
    Trattato di Private Banking e Wealth Management - Vol. 3
    AA.VV
    Hoepli
    No disponible

    24,90 €23,66 €

  • EFICACIA PUBLICITARIA
    Titulo del libro
    EFICACIA PUBLICITARIA
    Sánchez Herrera, Joaquín
    Piramide
    Con un enfoque diferente y actual, en esta obra se desarrolla el estudio de los efectos de la comunicación pub...
    No disponible

    54,95 €

Uoc editorial en Giner Papeleria