PRINCIPLES OF MARKETING

PRINCIPLES OF MARKETING

Editorial:
Esic
EAN:
9788417024352
Año de edición:
Materia
ECONOMIA Y EMPRESA
ISBN:
978-84-17024-35-2
Páginas:
312
Encuadernación:
LIBRO EN OTRO FORMATO
Idioma:
CASTELLANO
Ancho:
170
Alto:
240
Disponibilidad:
No disponible
Colección:
SIN COLECCION

Descuento:

-5%

Antes:

20,00 €

Despues:

19,00 €
IVA incluido
Avisar disponibilidad

Mrketing reversed prior business logic 50 years ago and said
 «the customer is king», and the companies began to recognize
 that it was not just the product that was the most important aspect of
 their business. Companies recognized that consumers had a myriad of choices of product offerings and marketing was responsible
 to ensure that the company's products had the benefits and
 attributes that customers wanted and were willing to pay for. Today,
 considering the technology development, which influences every
 function of the company, the focus of the successful marketing
 oriented companies has changed from «the customer is king» to
 «the customer is a dictator!!!».
 However, and despite the new trends in marketing, like any social science, marketing has basic principles, and these principles need to
 be considered when making any type of marketing decisions. So, the major step of a student of marketing, whether it is a young university
 student or an experienced business executive, is to understand
 the principles of marketing, and reading the present book will be the first step in accomplishing this task. This book describes these
 basic principles of marketing, and while the authors recognize that each decision may be slightly different from any previous decision, the rules or principles remain the same. The present book presents these basic marketing principles and tries to capture the essence of practical and modern marketing today. Therefore, the purpose
 of Principles of Marketing is to introduce readers to the fascinating
 world of marketing today, in an easy, enjoyable and practical way, offering an attractive text from which to learn about and teach
 marketing.

Materia en Giner Papeleria

Esic en Giner Papeleria

  • Las claves de la dirección -5%
    Titulo del libro
    Las claves de la dirección
    Urcola Tellería, Juan Luis
    Esic
    Escrito para las direcciones generales, las personas que ocupan el más  alto cargo y la más alta responsabili...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)

    26,00 €24,70 €

  • CÓMO CREAR UN PLAN DE INTERNACIONALIZACIÓN EMPRESARIAL -5%
    Titulo del libro
    CÓMO CREAR UN PLAN DE INTERNACIONALIZACIÓN EMPRESARIAL
    Ortega Giménez, Alfonso
    Esic
    Las empresas españolas tienen hoy más que nunca la necesidad de salir a los mercados exteriores. La estrepito...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)

    28,00 €26,60 €

  • EMPRESA Y SOCIEDAD -5%
    Titulo del libro
    EMPRESA Y SOCIEDAD
    Onga Y Teres, Javier
    Esic
    Reflexionar sobre la realidad que nos rodea, sobre todo si se tiene la  vista puesta en la empresa, tanto en su...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 dias..)

    18,00 €17,10 €

  • Convencer. Descubra los secretos de los grandes comunicadores -5%
    Titulo del libro
    Convencer. Descubra los secretos de los grandes comunicadores
    Erice Lamana, Juana
    Esic
    Usted tiene entre sus manos un libro de muy fácil lectura basada en una dilatada experiencia, de más de quinc...
    No disponible

    15,00 €14,25 €

  • Esta empresa es un zoo -5%
    Titulo del libro
    Esta empresa es un zoo
    Muriel, Jose Manuel
    Esic
    Una de las tareas que más dificultades presentan durante la vida laboral es la relación con las personas y, s...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)

    15,00 €14,25 €