Introducció a les mesures i al cálcul dÆerrors

Introducció a les mesures i al cálcul dÆerrors

Editorial:
Uoc editorial
EAN:
9788497889025
Año de edición:
Materia
ECONOMIA Y EMPRESA
ISBN:
978-84-9788-902-5
Páginas:
152
Encuadernación:
LIBRO EN OTRO FORMATO
Idioma:
CATALAN
Ancho:
140
Alto:
210
Disponibilidad:
No disponible
Colección:
MANUALES

Descuento:

-5%

Antes:

17,00 €

Despues:

16,15 €
IVA incluido
Avisar disponibilidad

Qué vol dir que una resisténcia té una toleráncia del 5% Qué vol dir el símbol ± en les especificacions d'alguns aparells Quan fem una mesura, com de segurs podem estar del resultat I quines unitats hem de  fer servir Aquestes són algunes de les preguntes que respon aquest manual. El principal objectiu d'aquest llibre és introduir els estudiants de titulacions científiques i enginyeries en els conceptes básics de la mesura i el cálcul d'errors, per tal que puguin superar amb éxit les seves práctiques. Es per aixó que inclou, a més d'explicacions clares i concises, un recull de problemes resolts basats en práctiques típiques dels primers cursos d'aquestes titulacions. Val a dir que el text, d'un nivell molt básic, está dirigit no només a estudiants, sinó també a professors i professionals  que necessitin resoldre algun dubte, o simplement introduir-se, en l'ámbit del cálcul d'errors o les especificacions de les mesures.

Materia en Giner Papeleria

  • Marketing de contenidos -5%
    Titulo del libro
    Marketing de contenidos
    Sanagustín, Eva
    Anaya multimedia
    El contenido ha tomado protagonismo en las estrategias de marketing. Con especial jerarquía, en los medios soc...
    No disponible

    20,00 €19,00 €

  • RESPONSABILIDAD SOCIAL CORPORATIVA DE LA NOCIÓN A LA GESTIÓN -5%
    Titulo del libro
    RESPONSABILIDAD SOCIAL CORPORATIVA DE LA NOCIÓN A LA GESTIÓN
    Nº 612
    Barrio Fraile, Estrella
    Uoc editorial
    Este libro realiza un recorrido en torno a la responsabilidad social corporativa (RSC) y su gestión. Comenzand...
    No disponible

    12,00 €11,40 €

  • 4.DICCIONARIO DE FINANZAS -5%
    Titulo del libro
    4.DICCIONARIO DE FINANZAS
    DURAN HERRERA, JUAN JOSE
    Ecobook
    Las voces que conforman este Diccionario de Finanzas responden básicamente a los términos propios de la teor...
    No disponible

    9,95 €9,45 €

  • Comunicación estratégica -5%
    Titulo del libro
    Comunicación estratégica
    Argenti, Paul A.
    Lid
    Describe los cambios que ha sufrido el sector empresarial en el último  siglo y las implicaciones de los mismo...
    No disponible

    29,90 €28,41 €

  • PALABRAS QUE VENDEN -5%
    Titulo del libro
    PALABRAS QUE VENDEN
    Jones, Phil M.
    Empresa activa
    Este es un breve libro lleno de sabiduría y sencillez que nos indica exactamente qué es lo que debemos decir,...
    No disponible

    9,50 €9,03 €

Uoc editorial en Giner Papeleria